خرید ملک در ترکیه - خرید خانه در ترکیه - خرید آپارتمان در ترکیه

ایرانیان در سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی در مجموع ۱۳۲۳باب خانه مسکونی در ترکیه خریداری کردهاند. این امپراطوری عظیم پس از جنگ جهانی دوم فروپاشید و سپس در سال 1923 میلادی، با نام جمهوری ترکیه و در دستان آتاتورک به حیات خود ادامه داد. تعلیق فعالیت ساختمانی توسط مقامات اداری به دلیل زمین لرزه ای که پس از شروع ساخت و ساز رخ داد ، لغو طرح بسته بندی به عنوان فورس ماژور ، تأخیرهای ناشی از واکنش دیرهنگام با وجود درخواست به موقع به مقامات اداری برای اخذ مجوز بنیاد. پس از خرید ملک در ترکیه از هر روش پرداختی شامل پرداخت با ارزهای معمولی یا انواع ارزهای دیجیتال، باید به اداره مهاجرت این کشور مراجعه کرده و برای دریافت اقامت، درخواست وقت ملاقات دهید. اگر شما هم به فکر مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک هستید در این مقاله به تمام اطلاعاتی که نیاز دارید دست پیدا خواهید کرد. امکانات رفاهی و هزینههای اقامت و زندگی در کشور ترکیه برای مردم ایران، به نسبت سایر گزینههای موجود جهت مهاجرت ایرانیان، مناسبتر است. جهت دریافت اقامت ترکیه و سرمایه گذاری راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از سریعترین آنها خرید ملک در این کشور است.  

 

{خانه ترکیه خرید|خرید املاک در ترکیه|خرید خانه در ترکیه نی نی سایت}

 

خانه های پیش ساخته که توجه آنها را به خود جلب می کند این است که در مقایسه با ساخت و ساز مسکن عادی تنها در چند روز به پایان می رسند ، فرصتی عالی را برای کسانی که می خواهند با قیمت اقتصادی خود صاحب خانه شوند فراهم کرده است. افرادی که می خواهند صاحب خانه شوند به دلیل افزایش قیمت مسکن به خانه های پیش ساخته روی آورده اند. در واقع ، خانه های پیش ساخته به دلیل تک طبقه بودن بیشتر مورد علاقه افرادی است که در شهرهای با خطر زلزله زندگی می کنند. Tarık Seçkin با تأکید بر اینکه به عنوان نکته کلیدی ، تعداد قابل توجهی تقاضا از مشتریان داخلی و خارجی دریافت می کنند ، گفت: “اگرچه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به دلایل مختلف در طول سالها نوسان داشته است ، اما روند کلی به سمت تخصیص بیشتر به واقعی است. خارجیانی که پنج سال یا بیشتر با اجازه اقامت در ترکیه زندگی کرده اند، اگر بیش از 185 روز در سال را در خارج از کشور سپری نکرده باشند، واجد شرایط هستند.

{خرید خانه در ترکیه دیوار|خرید مسکن در ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر}

به عنوان مثال جهت خرید ملک در استانبول و درخواست اقامت باید ملک خریداری شده به طور شش دانگ به نام خریدار باشد یا در صورتی که فرد قصد همراهی با خانواده خود و دریافت اقامت جداگانه برای هرکدام از آن ها را دارد باید سند ملک به نام اعضای همان خانواده به طور مشترک به نام خورده باشد. وی گفت در حالی که بسیار درست است که آنها با اقدام پیمانکاران برای توقف کار توجه خود را به تورم جلب کنند ، شهروندان این حق را دارند که از پیمانکاران بخاطر تاخیر درخواست غرامت کنند. در حالی که اکثریت درخواست ها از طرف مشتریانی است که می خواهند سرمایه گذاری کنند ، بخش قابل توجهی از آنها از مشتریان خارجی ما هستند که مایل به اخذ تابعیت ترکیه هستند. اگرچه این وضعیت بر بخش املاک و مستغلات تأثیر منفی می گذارد ، ما مشاهده می کنیم که تقاضا در بازارهای فروش و اجاره مسکن با کاهش و حذف نسبی محدودیت ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

Tarık Seçkin ، مدیرعامل Keypoint با بیان اینکه پس از کاهش محدودیت های همه گیر بهبود جدی در بخش املاک و مستغلات رخ داد ، گفت: “سال گذشته ، میلیاردها نفر در سراسر جهان به دلیل همه گیری در خانه های خود به مدت طولانی در خانه های خود محبوس بودند. الوان کاکیجی شیمشک ، در مورد اینکه آیا افزایش قیمت سیمان می تواند به عنوان فورس ماژور در نظر گرفته شود ، گفت: “مجموعه دلایلی که باعث نقض یا اختلال در بدهی یا روابط حقوقی می شود و به دلیل تقصیر طرفهای مربوط نیست و گاهی اوقات فورس ماژور و فوق العاده در حالی که فورس ماژور بیانگر یک رویداد غیرقابل پیش بینی و غیرقابل مقاومت است ، وضعیت فوق العاده ، به عبارت دیگر ، وضعیت غیر منتظره ، شرایط غیر منتظره ای مانند افزایش بیش از حد ارز ، ناتوانی را بیان می کند. در این اقامتگاه ها ، خدمات زیادی مانند نازک دوجداره PVC ، لوله کشی ، لوازم بهداشتی ، لوازم بهداشتی ، درب فولادی ، نصب برقی و پوشش سقف به عنوان خدمات استاندارد شامل قیمت ارائه می شود. همیشه در بحث خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت موضوع قیمت مهم بوده است و وکلا هم تاکید ویژه ای بر آن دارند.

منبع: خرید آپارتمان در ترکیه